Pages

19 Mart 2010 Cuma

12 Mart mı desem?


Gecenin sonundan bir kare =))

Geçtiğimiz hafta sonundan başlayayım anlatmaya ki şuan için zihnimdeki en taze anılardır kendileri.
Cuma günü kendisinin de yazarı olduğu Madam Brownie(bknz : http://www.madambrownie.com/) dergisinin tanışma partisi için İzmir’den arkadaşım Tansuçaa geldi . Haliyle yoldan gelmiş olduğundan karnı açtı “ hadi dışarıda kahvaltı yapalım” dedik.Amacımız köşedeki pastanede bir şeyler yemekti. Fakat niyeyse “hadi Kadıköy’e gidelim de deniz kenarında atıştıralım “şeklinde değişti. Bu sırada söylememe gerek var mı bilmiyorum ama alelade bir kıyafet saç makyaj sıfır bir şekildeyim. İş görüşmesi için Taksim’e gidecek olan Tansuçaya “hadi dedim bir çılgınlık yapayım sana eşlik edeyim,biraz vitrin bakar dönerim.” Bu cümleden sonra beni tanıyanlar biliyordurki ;benim vitrin bakmak için yola çıkmam demek uzun bir zaman dilimine bedel..Tabi arkadaşım görüşmeden çıktı ve İzmirden gelen diğer Madam Brownie’ler ile buluştuk bir şeyler yedik-tahmin ettiğiniz gibi akşam olmuştu- =)
Eee madem Cuma akşamı ve biz Taksimdeydik “Neden bir şeyler içmeyelim ki” dedik ve Kafe Pi’ye oturduk. BronxPi (bknz: http://www.bronxpisahne.com/) den bir biletçi çocuk geldi Hücumkedi ve Delta grupları sahne alacakmış .Tabii cebimizde para yok ve cumartesi geceside tanışma partisi var gidemeyeceğimizi söyledik bu sefer bilet satamayacağını anlayınca davetiye verdi bize… Eee tabi beleş bir aktivite olunca gidelim,mekanı da görmüş oluruz dedik =) Oktaylarda erkek erkeğe takılıyorlardı Taksimde..Onları da çağırdık ilk başta mırınkırın ettiler fakat davetiye olayını duyunca fikirlerini değiştirdiler.Ve bronx ‘un yolunu tuttuk.Pek de eğlendik.Mekanda şahaneymiş.Gece 3 de evdeydik sanırım ..
Bu kadar yazdım ana fikir mi ne?
Sabah köşedeki pastanede kahvaltıya gidecek bile olsanız , akşam için hazırlıklı olun =)

3 yorum:

Volkan dedi ki...

bknz: Sinemaya diye gittik... nerde bitirdiniz ben bile bilmiyorum =))

Mehmet Oktay Güven dedi ki...

Sen sabah kahvaltı diye çık gece eve dön gençlik işte:DS

nenna dedi ki...

walla sinemaya diye çıktığımızı da yakında anlatacağım...(Nerde bitirdiğimizi hatırlayınca)

çok asi gençliğiz canım =))

Yorum Gönder